piątek, 22 sierpnia 2014

ikona Matka Boska z Dzieciątkiem

Witajcie, 
dziś u mnie piękna pogoda, wróciło lato i świeci piękne słońce, jest ciepło i bardzo radośnie,
po tych kilku jesiennych dniach aż miło mi ię robi patrząc za okno, 
weekend też zapowida się słonecznie więc  buzia sama się marszczy w uśmiechu od tak optymistycznych wieści:)
Ja jestem chyba jednak ciepłolubna, chociaż nie powiem, deszcz był potrzebny, przynajmniej roślinkom.

Dziś przychodzę do Was z ikoną, powstała już trochę temu. Stylizowana na starą, może do końca efekt starości nie został osiągnięty ale przynajmniej wygląda jakby troszkę leżała i miała swoje lata, tak mi przynajmniej się wydaje, 

miłego dnia i udanego weekendu Wam życzę, no i słonka i pogody.







15 komentarzy:

  1. Wygląda rewelacyjnie :) Jak dla mnie i starość widać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko, dawno mnie nie było, ale z wielką przyjemnościa obejrzałam Twoje prace, których nie widziałam. Widzę, że sie rozwijasz, robisz prawdziwe cuda. Jestem pod ogromnym wrażenie, Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też ciepło i piękne słoneczko...Zgadzam się z moją "przedmówczynią" widać, że się rozpędzasz i nabierasz skrzydeł :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ! Ty to jesteś nie przebraną skarbnicą pomysłów artystycznych .
    Wszystko pięknie Ci wychodzi .
    Miłego weekendu i słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Czy to technika decoupage? Ciekawa jestem na czym ją robiłaś. Pozdrawiam serdecznie. Zapowiada się ładna pogoda, a mi kończy się urlop, a cały czas było brrrr zimno.

    OdpowiedzUsuń
  6. tak to ikony decoupage, domalowywane ręcznie, robię je na drewnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna ikona. Wygląda na starą. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te Twoje ikony, jest w nich jakaś... głębia?... nie umiem tego określić, ale na pewno jestem wielbicielką:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejne cudo!! Jesteś niesamowita, ta ikona jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fascynującym jest, że można uzyskać taki efekt, Tobie wyszło to niesamowicie. Taki talent to prawdziwy skarb :)
    W Szczecinie też weekend zapowiada się słonecznie - od razu nabiera się ochoty na tworzenie. Mam nadzieję, że to słoneczko trochę mnie obudzi, bo lato się jeszcze nie skończyło, a już w sen zimowy zapadam.
    Pozdrawiam cieplutko i owocnej pracy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna ta ikona i efekt starości wyszedł Ci bardzo fajnie. Oj, zazdroszczę ładnej pogody, bo u mnie chłodek:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za wszystkie miłe komentarze

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.