niedziela, 31 sierpnia 2014

Anielica w fioletowej sukience

Witajcie

na początku bardzo chciałam podziękować za wszystkie przemiłe komentarze pod poprzednimi postami, naprawdę jest mi przeogromnie miło.

Dziś przychodzę do Was z wrzosową anielicą, 
jest naprawdę duża ma około 40cm wysokości. Tak dużego anioła ulepiłam pierwszy raz.
W komentarzach widziałam pytanie, dlaczego moje anioły  błyszczą?
Do ich wykończenia używam lakieru nitro bądź olejnego, to cała tajemnica.
Lakiery te na początku mają nieprzyjemny zapach, ale zabezpieczają anioły przed wilgocią w dużo większym stopniu niż lakiery akrylowe. Jeżeli w powietrzu jest duża wilgoć to lakier akrylowy na masie solnej nie do końca zdaje egzamin, poza tym zdarzyło mi się kilka razy, że lakier akrylowy zwyczajnie się na masie złuszczył i wyglądał jak rybie łuski, nie wiem co robię nie tak, że lakier akrylowy u mnie się nie sprawdza, ale używając lakieru nitro i olejnego jestem pewna że moje aniołki są dobrze zabezpieczone przed wilgocią.
Życzę Wam miłego wieczoru.








12 komentarzy:

  1. Śliczna buzia wyszła, widzę ,że ma zielone oczy i usta umalowane , wyszła jak ta lala , a suknia też ładna i jesienno wiosenna , bo nie wiem czy to krokusy czy zimowity które u mnie już zaczynają kwitnąć i to prawie miesiąc wcześniej .
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny:) Też zwróciłam uwagę na to błyszczenie, ale sądziłam, że po prostu takie Ci się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się Edytko, jak długo lepi się tak duże anioły?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny!! I twarz, i włosy, i ta suknia! Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłaś mnie tymi krokusami :) Śliczny anioł, pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz to piękniejsze te anielice... Ta wrzosowa akurat pasuje do jesiennych kolorków. Uwielbiam, jak te anioły błyszczą się tak bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś prawdziwą artystką. Twoje anioły mają takie piekne twarze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż za piękność :) Twarzyczki robisz po prostu obłędne, a te oczka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jak można wymodelować i pomalować tak pięknie twarz ... szok! I gratuluję talentu. Dla mnie już tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.