piątek, 4 lipca 2014

zielony śpiący aniołek

Witajcie, 
dziś aniołek troszkę inny niż te poprzednie, jednak już takich próbowałam z różnym efektem, 
początki były trudne, jeden tu, drugi tu
oj na tamten czas wydawało mi się , że jest cudnie, wspaniale i pięknie, póżniej było to  i tu już mogę mówić o zadowoleniu a nawet więcej niż własnym zadowoleniu, jest to bardzo miły efekt moich piczynań z masą solną,
jak patrzę na te aniołki to odczuwam pewnego rodzaju satysfakcję.

Ten aniołek też mnie cieszy, jest taki jakiego , go sobie zaplanowałam i jest mi tym milej, że odleciał do nowego domu.
Zdjęcia nie są ładne, jak zawsze mam z tym olbrzymi problem, 
już czytałam dużą ilość poradnkików, wydawało mi się, że ze zrozumieniem co trzeba zrobić , aby zdjęcia były cudne, ale po każdej sesji zdjęciowej okazuje się, że zrozumienie poszło do lasu a zdjęcia zostały:).
Miłego weekendu Wam życzę , słońca, odpoczynku i pogody.





9 komentarzy:

  1. Piękna twarz :) aniołek jest uroczy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na zadowolonego z życia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołek śliczny, a zdjęciami się nie przejmuj. Wolę takie prawdziwe niż te upiększane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołek śliczny!!! fajną ma buźkę!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze cos ze zlotem ostatnio szalejesz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęciami się nie przejmuj :-) Ważne, że anioły są cudne :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszła Ci buźka aniołka Edytko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Edyciu, świetny pomysł, przecież anioły też musza spać :) Naprawdę, bardzo mi się podoba i ma piękne kolory! Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.