poniedziałek, 7 lipca 2014

Ikona z aniołem

Witajcie, 
upał od wczoraj troche daje się we znaki, wczoraj było 28 stopni a dziś ma być 31:) szkoda tylko ,że to nie urlop i nie morska bryza obok:), 
jakże by to było gdybym tradycyjnie nie pomarudziła.
Dziś moja kolejna ikona , 
jak obiecałam po krótce powiem jak je wykonuję, 
więc ;
własnoręcznie papierem ściernym czyszczę i wygładzam deskę
następnie maluję ja bejcą nadając kolor,
następnie  wcześniej wybrany wzór przyklejam na deskę i zaczynam domalowywać, właściwie to końcowy efekt jest taki ,że cały wzór zostaje przeze mnie przemalowany, jeszcze mi się nie zdażyło, żeby obrazek pozostał oryginalny.
Dodaje złocenia i zamalowuje lakierem, przecieram pastą postarzającą i znów maluję lakierem.
Ta ikona bardzo mi się podoba , z jej wykonania jestem bardzo zadowolona. Nie wqiem dlaczego ale ma jakiś taki klimat. Szkoda , że zdjęcia wyszły jak zawsze.
Wymiary ikony;
długość 30cm
szerokość 20cm
grubość deski 2,5cm.









13 komentarzy:

  1. Rewelacja! A obrazek pod ikonę drukujesz sama czy kupujesz gotowy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękna, wygląda na bardzo wiekową, a to jest chyba najbardziej pożądany efekt. Pomyślałaś o obróbce zdjęć w Photo Scape? Ja tak zawsze robię. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie Edytko ciągle coś nowego!! Zaczynam Cię podejrzewać o bezsenność albo ,że masz 2 pary rąk!!!:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko bardzo dziekuje za programik, poszukam, zdjęć nie obrabiałam, po prostu robie i wrzucam jak sa brzydkie bardzo to robię jescze raz:)
    Kasiu śpie jak małe dziecko od nocy do budzika:)
    Dziękuję Wam za każde dobre słowo

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał !!! Wygląda jakby miała z dwieście lat.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracochłonna sprawa. Domyślam się, że siedzisz nad taką ikoną sporo czasu.Ja najbardziej nie lubię tego czyszczenia papierem ściernym, ciężka "robota" to jest:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz to piękniejsze te ikony robisz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny nastrój tej ikony. Wygląda jak stuletnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Edytko, niesamowita jesteś, ikona jest piękna!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.