środa, 2 lipca 2014

ikona Matka Boska z dzieciątkiem

Witajcie,
wbrew zapowiedziom i oby tak dalej jest ciepło, słonko świeci i jest ślicznie,  może jeszcze zapowiedzi meteeorologiczne się sprawdzą , 
ale na razie śmiało mogę powiedzieć mam lato:).
 W ten weekend nie było pogody na prace okołodomowe w związku z tym miałam czas dla siebie, a raczej dla pracowania  nad swoimi umiejętnościami.
Powstała między innymi taka oto ikona, jest to trzecia ikonka zrobiona przeze mnie.
Jestem z niej zadowolona, bardziej niż z poprzednich, jednak ładnych zdjęć nie potrafię zrobić. 
Miłego dnia.




15 komentarzy:

  1. JEST ABSOLUTNIE PRZEPIĘKNA!!! Nie mogę uwierzyć, ze sama ją zrobiłaś? ? ?? Jak?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna!!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem :) CUDO

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna... Bije od niej taki spokój... Ach... I też się zastanawiam, jak Ty to zrobiłaś??? Jestem pod wrażeniem efektu jaki osiągnęłaś :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna i taka subtelnie klasyczna!!!!cudo!!!!
    gratuluję zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam się również do pytania"jak ją zrobiłaś"? Bardzo chętnie poczytałabym o tym w jakimś kolejnym poście...

    OdpowiedzUsuń
  6. hm tylko nie wiem, czy jestem kompetentna zeby rad udzielać, postaram się tylko nie wiem czy mi się uda

    OdpowiedzUsuń
  7. Edytko to nie chodzi o rady, jestem tylko ciekawa, jak robi się ikony...Dasz radę:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna ta twoja ikona :) Masz talent :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w takim razie może nie w kolejnym a za 2 lub 3 postaram się opisac jak ja te robie, bo powstaja kolejne 2 ikonki, tylko nie wiem czy będą mi się tak jak ta podobały

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna:) Widać, że Cię wciągnęło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Edytko, Ty po prostu jesteś artystką!

    OdpowiedzUsuń
  12. Artystka malarka nic dodac nic ujac- ikonka jest w deche!!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu piękna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.