wtorek, 1 lipca 2014

dwa małe aniołki i nagroda pocieszenia od Anny z Mój Magiczny Decoupage

Witajcie, 
na początku bardzo dziękuję za wszystkie pochwały, 
jest mi naprawdę miło, po takich pochwałach nie wiem co teraz będę musiała zrobić , żeby sprostać temu co zostało napisane,
bardzo Wam dziękuję.
Chciałam się także pochwalić nagrodą pocieszenia od Anny z bloga Mój Magiczny Decoupage  ,  dostałam przepiękne serce 
cudeńko w każdym calu, zrobione  z pasją oraz znajomością sztuki i znów "patrzajcie  i zazdraszczajcie" (dziękuję twórczyni tego zwrotu, jest wspaniały).
Serducho piękne,  dziękuję Aniu, sprawiłaś że na jego widok buzia się uśmiecha.

 a tu moje aniołki, dwa malutkie słoneczne
mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu,  pozdrawiam i życzę udanego wieczoru.




9 komentarzy:

  1. ''Napatrznęłam się pozazdraszczałam ''i prezentu i Wasztczh zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aniołki urocze a serducho śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serduszko, a aniołki oczywiście super :).

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne serduszko :))))
    śliczne aniołeczki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez Ci zazdroszczę takiego serducha! PIękne.
    Anioły sa urzekające, coraz piękniejsze, każdy przesliczny!!!!
    Całuski gorace!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekne serduszko tak jak i Twoje ANiolki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne to Twoje aniołki. Czy ja dobrze widzę, że żółty ma gumkę na włosach? Podziwiam Cię, za taką dbałość o szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ma związane włoski:)
    dziękuję za wszystkie miłe słowa

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.