czwartek, 17 lipca 2014

Bombka 3d czyli mały zimowy świat zamknięty w kuli

Wczoraj powstała kolejna bombka 3 D, tą skończyyłam a dwie inne jeszcze wymagają dokończenia.
Lubię robić te bombeczki, naj podoba mi się układanie tego wszystkiego. Ostatnio przyszło mi na myśl skojarzenie zimowy świat zamknoięty w kuli chyba pasuje a w pamięci mam śliczne szklane kule, w których po protrząsaniu prószył śnieg.
Śliczności, które jak byłam mała każdy chciał mieć, a tylko nieliczni szczęśkliwcy, posiadający rodzinę za granicą,  posiadali, mieli i kulki i czekoladę :D szczyt marzeń małego człowieka w tamtych czasach:)


A teraz z innej strony; 
Dziękuję za wszystki rady odnośnie moich zdjęć, bardzo chętnie się do nich zastosuję, lampę błyskową w aparacie już dawno wyłączyłam, bo już wiem, że z lampą się zdjęć nie robi, ustawienia aparatu już wypróbowałam wszystkie, lub prawie wszystkie, jednak widzę pewną prawidłowość, im dłużej robię zdjęcia lub więcej, tym gorzej wychodzą, podczas robienia wydaje się, że jest ok, że wyjdą ładne a po wgraniu do komputera czar pryska.
Długa praca przede mną jednak może w końcu odniesie skutek.
Jeszcze raz dziękuję za komentarze i rady i życzę miłego dnia








15 komentarzy:

  1. piękna ta bombka a co za tym idzie wprowadziłaś do blogosfery troszkę ochłodzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci te bombki wychodzą!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest! Aż się rozmarzyłam. Cudownie oddziałuje na wyobraźnię:)

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super , nie ma to jak trochę zimy w środku lata :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. W taki upał trochę zimy działa kojąco :))Ale zadbałaś o detale wokół tego domku...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna! Uwielbiam takie bombki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglada pieknie ! wPROWADZA mnie juz w zimowy nastroj mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjna te kule podobają mi się niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu cudna ! Od razu przypomniały mi się świąteczne szklane kule z dzieciństwa :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle jestem pod wielkim wrażeniem, CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przez tą moją nieobecnośc nie zauważyłam jakie tutaj wyczarowałaś nowści...
    Piękne atmosfera w upał w sam raz :-)
    Śliczna bombka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.