wtorek, 8 lipca 2014

Blond Anioł Stróż 30cm

Witajcie, 
upał dziś niesamowity , na dworze ponad 30 stopni.
pogoda nastraja do leżenia i nicnierobienia:).
Nicnierobienie jest całkiem fajne, wczoraj wieczorem zrobiło się troszeczkę chłodniej więc zasiadłam do malowania, powoli powstała jeszcze jedna ikonka i zaczęłam sklejać 2 bombki, jak coś z tego dokończę na pewno nie omieszkam się pochwalić:).
Tymczasem przedstawiam dużą anielicę w blon fryzurze.
Ma około 30 cm wzrostu. 







Jeżeli podobają Ci się moje prace , zapraszam tu;

12 komentarzy:

  1. świetna :))) czekam na bombeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna blond anielica ... ja mam tyle do zrobienia a jakoś sił brak

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama by powiedziała że tak właśnie wygląda prawdziwy anioł :) bardzo mi się podoba piękne ma usta

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna , podoba mi się w tej kolorystyce
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna anielina :) A na bombki czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  6. Upałów nie lubię. Z utęsknieniem czekam na ochłodzenie. A aniołek oczywiście śliczny. Widać, że też jej gorąco, bo ramię ma zalotnie odkryte:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i ta cieniowana sukienka...

    OdpowiedzUsuń
  8. No i jak zwykle - śliczna anielica!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna ta anielica, sorki, żedopiero teraz mam czas poprzechadzać się po blogach, ale tak to bywa...Fajnie zrobiłas jej sukienkę, no ma klimat...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.