niedziela, 6 lipca 2014

Aniołek z sercem w dłoniach i wymianka z Marzeną z Inspiracje z duszą

Witajcie, 
wczoraj wrzuciłam tylko obrazek i nic nie napisałam, była piękna pogoda i zwyczajnie nie miałam siły nic pisać, dziś chciałam Wam pokazać aniołka ulepionego przeze mnie, ale pomalowała go moja córa:D jak skończyła stwierdziła, że już nie chce więcej malować, bo to nie tak:D
Myślałam, że będę miała pomoc a wyszło jak zawsze :) 
Poza tym  chciałam Wam pokazać co dostałam w ramach wymianki z Marzeną z bloga Inspiracje z duszą.
Nie wiem czy Marzena jest zadowolona ,ale ja bardzo.

Aniołek malowany przez moje prywatne dziecko:)


To dostałam od Marzenki i cały plik serwetek do decoupage
a to wysłałam

13 komentarzy:

  1. Fajna ta Wasza wymianka, taka mega anielska... A ten różowy aniołek jest prześliczny i uważam, że Twoja córcia powinna częściej Ci pomagać w malowaniu, bo bardzo ładnie Jej to wychodzi :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianka super , a córcia powinna się przemóc i mamie częściej pomagać bo ma talent
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytko, ale miło, wspaniała wymiana, a Twoja Córeczka ma wielki talent!!! Anioł wyszedł przecudny!!!!!!!!!!!! Uwielbiam Twoje Aniołki!
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Specyficzne u Edytkowych aniołków są oczki :)
    A ikona wyjątkowa .

    OdpowiedzUsuń
  5. córa ma talent po mamusi :):):) wymianka super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdolne kobietki jestescie, anioły są urocze, a córcia pomalowała jak umiała. Zawsze chciałam nauczyć sie lepić masą solną, ale może w nastepnym życiu będę mieć wiecej czasu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuda poleciały w jedną i w drugą stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prezenty dostałaś:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudna wymianka i taka w moim klimacie...ach :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe przygotowałyście dla siebie prezenty:) No a wymiana z Tobą to sama przyjemność - coś o tym wiem:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.