poniedziałek, 14 lipca 2014

Anioł stróż

Witajcie,
dziś kolejny duży Anioł Stróż, już pewnie stałam się monotematyczna, ale jakoś tak miło mi się te Anioły maluje, że jak kończy się malowanie to czegoś mi brakuje, nie zawsze tak jest, ale po części chyba się od tego uzależniłam.
Wciąga jak nałóg.
Zdjęcia są jakości "HD - jak zawsze:D ", ale już pracuje nad ich poprawą, jednak marnie mi idzie.
Program do obróbki zdjęc ,który mi został polecony jest fajny , tyle że mnie przeróśł  :D.
Moje umiejętności współpracy z programem okazały sie zbyt małe, lub po prostu on nie rozumie co ja chce zrobić:D:D.
Miłego dnia.





8 komentarzy:

  1. Piękny! Zresztą jak wszystkie Twoje anioły :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. takie uzależnienie to ja rozumiem :) bo ja też jestem uzależniona więc jest nas dwie a może i więcej ;)
    Anioł jak zawsze śliczny :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny anioł
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda jakby był zatroskany

    OdpowiedzUsuń
  5. Edytko, bardzo piękny, uwielbiam te niebieskie! Śccikam. Ania

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.