niedziela, 20 lipca 2014

Anioł stróż z konpnymi włosami 17cm

Witajcie,
z racji wakacji i zmęczenia materiału (mam na myśli siebie) będę rzadziej tutaj zaglądać, a to przez to, że jest za gorąco aby coś piec czy tworzyć.
Ogromnie za to przepraszam, ale ostatnio nie daję rady codziennie  czegoś nowego wymyślić,
a włączenie piekarnika i pilnowanie wypieków przy 30' C na dworze graniczy z cudem.
Stwierdzam też, że dopadła mnie też twórcza niemoc, więc jeżeli odpocznę to będzie to dla mnie z korzyścią. 
Przedstawię dziś małego 17cm aniołka ze znaną już Wam buźką i zmykam z racji niedzieli posiedzieć na słonku lub w cieniu o ile takowy znajdę.
Miłej niedzieli i do za niedługo.







13 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, te upały nie dają żyć:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny aniołek , jestem ciekawa na kogo tak patrzy
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, stanie przy piekarniku w takie upały to samobójstwo.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzę, że taką pracowitą pszczółę jak Ty Edytko dopadają jakieś niemoce!!!!! niemożliwe! aniołek bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniolek jest cudny !Odpocznij sobie , a wena i chec do dzialania sama przyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Edytko, podziwiam Cię, ja uciekam z kuchni w takie upały i siedzę głównie pod zimnym prysznicem.
    Anielica śliczna, te z konopkami są moimi ulubionymi, a do tego fajnie zestawiałś kolorki. Cudnie! Buziaki i do odpoczynku - marsz! :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny :)))) miłego odpoczynku Edytko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołek ma zgrabne dłonie ;)
    Oj tak, mi też się nic nie chce, także wiem o czy mówisz! Jest za ciepło! Ostatnio nawet spaliłam anioły... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 30st + piekarnik? całkowicie Cie rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.