środa, 9 lipca 2014

Anioł stróż 30cm

Witajcie, 
 dziś chciałam Wam pokazać dużego anioła. Ma 30 cm wzrostu.
Jestem z niego bardzo ale to bardzo zadowolona, 
nie wiem czy Wam się spodoba, mam nadzieję , że tak.
Dziękuję także za wszystkie komentarze, aż miło mi się robi kiedy je wszystkie czytam.
Kurcze naprawdę zakładając bloga  nie spodziewałam się , że ktoś tu będzie zaglądał i komentował i że komuś będzie się podobało to co robię. 
Założyłam bloga tak dla siebie, nie mówie że po cichu nie liczyłam na grono odbiorców, ale w najśmielszych oczekiwaniach nie sądziałam , że będzie to taki oddzwięk.
Dziękuję.

 











8 komentarzy:

  1. Piękny anioł :) . Ma bardzo ciekawe skrzydła. Jedyne co bym zmieniła to jego długość. Mógłby być nieco dłuższy moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak mogą sie takie aniołęczki nie podobać sa śliczne :D pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ,podoba mi się w tych kolorach
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że przerzucasz sie na większe formy, super! Bardzo mi się podoba ta niebieska wersja. Brawo. Buziaczki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. W moich ulubionych kolorach i w pięknej sukni...Świetnie Ci to wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda jak porcelanowy :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Edytko, tworzysz piękne prace, nic dziwnego, że je podziwiamy!
    Ten anioł jest piękny, właściwie to archanioł:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.