niedziela, 29 czerwca 2014

zielona "2 serduszka"

Dziś zielona konopka, 
z uczesem na boczek, chyba podoba mi się najbardziej, z dotychczasowych aniołków konopkowych:)
W weekend miałam trochę czasu dla siebie, tzn nic  nie robiłam na  działce czy w domu tylko mogłam sobie błogo poleniuchować, a właściwie polepić i pomalować.
Dzięki temu poczyniłam małą produkcję, zrobiłam 2 bombki na choinkę, wiem wiem do grudnia jeszcze dużo czasu , ale bombka nie zepsuje się, nie ucieknie, więc poczeka na swoją kolej, poza tym powstała koleja ikonka, jeszcze dużo pracy przede mną :) chociaż ta jak dla mnie wygląda całkiem fachowo o ile mogę tak brzydko powiedzieć, a mogę :)))) i powiem .
Poza tym ulepiłam kilka aniołów , jeszcze muszę je pomalować, z ulepionych pomalowałam tylko te na wymiankę, żebym nie została w tyle, mam nadzieję, że się spodobają, a te które zostały czekają na chwilę natchnienia, także weekendowe leniuchowanie uważam za bardzo udane.
Na deser był  tort z musu mango,
 pycha , mój miał marny wygląd ale smak, mmmm, 
naprawdę polecam , a tym którzy lubią mango to już w szczególności, raj w buzi:)
 i  życzę miłego wieczoru.








13 komentarzy:

  1. Zaczes na bok uważam za bardzo udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda:) Ma niebiańskie spojrzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tych bombek :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. chce mi się już świąt dosłownie kiedy patrze na Twoje aniołki. Są cudowne, a te elemnty z serduszkami są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny aniołek , fryzura super:) a torcika bym zjadała tak 1/4 żeby nie było ze cały :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ! lubię takie nóżki :) i włosy, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy ten aniołek jest do kupienia ?
    barrrddzooooo mi się podoba :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale nie tak daleko do świąt, już bliżej niż dalej. Ciekawa jestem tej bombki... aniołki jak zwykle piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. tak jest dostępny od ręki,

    OdpowiedzUsuń
  10. JA sie pytam kiedy Ty to wszystko robisz kobieto:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.