wtorek, 10 czerwca 2014

WYGRANA W ZABAWIE W KOLORY U MARTY Z BLOGA LUNA

http://luna-decodesign.blogspot.com/2014/05/zabawa-w-kolory-lata.html
Witajcie
dziś chciałam się Wam pochwalić wygraną w zabawie u Marty z bloga LUNA.
Wygrałam zabawę majową, gdzie królował kolor fioletowy.
od Marty otrzymałam

1. pana Misia - Pan Miś odbył zdjęcia w plenerze, ponieważ wydaje mi się, że tak  wygląda dostojniej.
Miś jest uszyty tak starannie, tak dokładnie, każdy szew jest  schowany, nie widać że był łączony, po prostu mistrzostwo, chylę głowę przed Twoim kunsztem krawieckim o ile mogę tak powiedzieć, uszyłaś go tak pięknie, że brakuje mi słów.

Wyczytałam na jednym z blogów zwrt " patrzajcie i zazdraszczajcie":)
 zawłaszczam, dziękuję wynalazczyni tego zwrotu,
mam nadzieję, że się na mnie nie obrazi jeżeli sobie go pożyczę, gdyż w pełni oddaje mój stan po ujrzeniu zawartości paczki:
książkę pt, Jesteś cudem - mam nadzieję, że po jej przeczytaniu zmieni się moje myślenie i coś drgnie





Dwie spinki,  w których tak subtelnie i ze smakiem połączone zostały materiały w różnej formie i fakturze  z piórkami  żeby miało wygląd i nadawało się do noszenia , wszystkie te rzeczy zostały spełnione w najmniejszym szczególe,






spinki były zapakowane w czerwoną krepinę, która ozdobiona była przepięknym kwiatem (o ile się znam) z lnu, zrobionym przez cudowne ręce Marty.
kartkę wykonaną własnoręcznie , także świadczącą o kunszcie jej właścicielki,
 
bransoletkę w kolorze złotawo fioletowym, a raczej wrzosowym i tu mam mały dylemat, ale patrząc na to wszystko co zrobiła Marta, odnoszę wrażenie, że "sznurki " bransoletki zrobiła własnoręcznie... bransoletka jest piękna, jak tylko uda mi się zrobić ładne szczegółowe zdjęcie to od razu je umieszczę, a jutro idzie ze mną do pracy.
W książce czekała kolejna niespodzianka
A tu wszystko starałam się pokazać na  jednym zdjęciu
a tu znowu zdjęcie - przepiękna  kartka  - pierwsza zrobiona tylko dla mnie
Marto bardzo Ci dziękuję, nie spodziewałam się tylu i takich cudów, warto było poczekać.
Dziękuję , bardzo dziękuję.
Jeżeli ktoś z Was chciałby komuś sprawić jakiś piękny prezent to zajrzyjcie  do Marty, na pewno coś u niej znajdziecie i  na pewno się nie zawiedziecie,
 tak ślicznych, tak misternie, starannie i ze smakiem zrobionych rzeczy nie widziałam,
a teraz mogę już tylko zaprosić Was do niej na bloga do wzięcia udziału w zabawie w kolory-  teraz  czerwiec kolor biały - może tym razem komuś z Was los będzie sprzyjał.

13 komentarzy:

  1. Piękne dzieła! W każdej pracy widać perfekcyjną estetykę i oryginalność, dlatego wszystko mnie się podoba :-) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też Ci zazdraszczam ;-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. oj dziewczyny zazdraszczajcie, zazdraszczajcie bo jest czego

    OdpowiedzUsuń
  4. Edytko zazdraszczam Ci bardzoooooo ;)
    Prezenty są po prostu CUDOWNE!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycił mnie pan kot, czy miś? :) zwłaszcza udane połączenie ikeowskich tkanin. I w ogóle piękne prezenty, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się bardzo , że jesteś zadowolona :D
    Dziękuję za moc miłych słów :)
    Buziaki i niech służą jak najdłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marto zadowolona???? to mało powiedziane, nie moge się nadziwić takie śliczne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju no piękne rzeczy wygrałaś!!!!Gratuluje wygranej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocio rewelacyjny, same cuda :) Gratuluję i oczywiście zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Edytko, Marta jest prawdziwą artystką, Jej Dzieła mnie zachwycają. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę i gratuluję zarazem. Bardzo sie cieszę z Twojej wygranej. Ściskam. Ania

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.