piątek, 27 czerwca 2014

Konopka z dużymi niebieskimi oczyma

Witajcie,
dziś od rana rozgościło się słoneczko, dobrze.
Ciepła już się bardzo chciało.
Można kości wygrzać, buzie do słonka wystawić, oj chce się tego słonka i to bardzo.
Na razie z tego, co widziałam, weekend wyjątkowo zapowiada się ładny i słoneczny, nie tak jak dotychczas, 
cały tydziń była piękna pogoda a przychodził weekend i zaczynało padać i być zimno, więc trzeba być dobrej myśli.
Niedawno robiłam porządki w telefonie i zgrywałam zdjęcia, jak już mogłyście się wczoraj przekonać, znalazłam zdjęcia ciast , które niedawno robiłam i dziś także i tu się chwalę zdjęcie tortu zrobionego na bal gimnazjalny, dla mojej córy. było to rok temu, dziś moja malutka dziewczynka ukończyła pierwszą klasę liceum, a mi cały czas się wydaje, że jest malutka:) ale chyba tak każda matka ma:). 
Tort był śmietanowo truskawkowy obłożony masą cukrową własnoręcznie wykonaną.
I zdjęcia kolejnej  anielicy z dużym niebieskim spojrzeniem.
Dziś lub jutro zabiorę się też za ulepienie aniołka, na wymiankę na która umówiłam się troszkę wcześniej, jakoś nie mogę się do tego zabrć. azwyczajnie nie mam weny. 
Ogarnęła mnie jakaś niemoc twórcza o ile mogę to tak okrelić.
Wczoraj z racji pogody, żeby nie siedzieć i nie gapić się w przestrzeń zabtrałam się za robiebie bombek z domkami, dziś jak na nie spojrzałam wyszły raczej smutne.Może to pogoda , może nastrój nie wiem.
Jak ukończę bombki to pokażę Wam zdjęcia.
Tymczasem życzę Wam słonecznego, ciepłego weekendu, w gronie rodziny i przyjaciół.




10 komentarzy:

  1. Mmm, tort wygląda cudownie :)
    A anielica jak zwykle przepiękna - świetnie wyszła sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowity torcik, pozdrawiam. Twórczego weekendu życzę!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba wiem o czym piszesz.... też to przerabiam i też wydaje mi się, że to pogoda...
    Aniołek śliczny a torcik smakowicie wygląda :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow, zjadłabym ja taki torcik :))) ANielina prześliczna, ma takie cudne oczy :) No i ten wzorek literkowy... Ach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinnaś się zawodowo zająć ozdabianiem tortów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Edyta, no dzisiaj to mnie zaskoczyłaś, bo ja nie sądziłam, że Ty masz juz tak dużą Córkę! Omal z krzesła nie spadłam :) Przecież Ty Dziewczyno masz najwyżej 25 lat!!!
    Anioł śliczny, ma piękne niebieskie oczyska i takie zalotne spojrzenie! :) (nie wiem, czy anielice tak mogą :)))), w każdym razie jest przepiękna kobietą!
    No a tort? Rewelacja. Masę zrobiłaś sama? Podziwiam!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Aniu 25 miałam ponad 14 lat temu:) ale mi miło, kurcze chciałabym znow miec 25 oj chciałąbym, tamte lata i ten rozum:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.