środa, 25 czerwca 2014

Konopka w zielonej sukience

Dzień dobry
 miło, buzia się uśmiecha sama, rano było bardzo mglisto i pochmurnie, wyglądało ,że ma padać.
teraz ślicznie rozświetlone pogodne niebo, słonko świeci, jest chłodno ale przyjemnie.
Buzia się uśmiecha, tylko rano przestraszyłam się , że będzie padać i przywiozłam 4 litery samochodem zamiast rowerem ,a pamiętam jak jeszcze niedawno czy deszcz czy pogoda rower był podstawą, ale wtedy miałam ładną drogę, nie rozkopaną i nie musiałam naokoło i po wykopach drogowych jeździć.
Teraz sobie siedzę i myślę, że jeszcze niedawno nie przejmowałabym się pogodą, dopada mnie chyba syndrom lenistwa lub przesilenia tym razem letniego :D 


 







17 komentarzy:

  1. Widzę, że gustujesz teraz w konopkowych włosach dla aniołów:) ja jeszcze nie próbowałam, ślę, że dałyby fajny efekt! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna z niej modnisia fiu fiu :)
    Oczy i usta i lśniące włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna i znów taka całuśna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very beautiful dear!! I love it!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna , przyznam ze gdyby inna twarz to byłaby fajna babuleńka , swoją droga nie spotkalam anioła - babci
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje prace sa piekne ! U nas dzisiaj pada neistety, a bylo tak pieknie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Edytka mnie też chyba jakieś przesilenie dopadło...straszny kapeć się ze mnie zrobił :-/
    Anielinka urocza i ma śliczne wzorki na sukience :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejna piękna konopka!! śłiczne im usta malujesz!!
    u mnie właśnie się ropzadało a tak to nawet ok pogoda była, ale za to zakupiłam sobie wkońcu lawendę i doniczkę do niej i balkon wypiękniał i entuzjastyczny się zrobił :):)
    pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach pogoda nas nie rozpieszcza tutaj nad morzem, ale ja wybrałam się do pracy dzisiaj rowerem ;) Nic to - zmarzłam w drodze powrotnej ;)
    Aniołek śliczny, jak zwykle piękne wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczną ma sukieneczkę :) przesilenie to i mnie dopadło...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Konopka, sukienkę ma przesliczną i wspaniałe włosy. Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dziekuję za wszystkie komentarze

    OdpowiedzUsuń
  13. Już nie wiem, jak wyrazić zachwyt, ta sukienka, tak przecierana, no i te napisy na skrzydłach... cudo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie prezentują się te wzorki na sukience.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.