środa, 18 czerwca 2014

Anioł stróż na deseczce - miał być do szkoły

Witajcie,
dziś przedstawiam Anioła Stróża z postu sprzed 2 dni , zrobiłam go z myślą o końcu roku szkolnego.
Anioł ma około 35cm długości, 
jest umocowany  na drewnianej desce , 
którą własnoręcznie oheblowałam i pomalowałam na biało lakierobejcą.
U góry deski są wywyiercone 2 otwory, przez które jest przeciągnięty sznurek do zawieszenia Anioła na ścianie. 
Zdjęcia nie są najlepszej jakości, bo robiłam je wczoraj w nocy , ale mam nadzieję, że całość widać dobrze.
Dziecko coś kręci nosem , że wolałoby większego Anioła, więc jeszcze się zastanawia czy wziąść tego czy kolejnego, który powstał, także prawdopodobnie ten będzie szukał domu.
Życzę Wam kolejnego miłego, słonecznego dnia , pewnie niektórzy już szykują się do długiego weekendu, wobec tego także udanego odpoczynku.









15 komentarzy:

  1. Nie mam pojecia jak Ci sie udaje stworzyc tak ealistyczna twarz ~!pIEKNIE !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że dajcie pani nauczycielce, jest piękna i w ogóle to taki prezent na pewno ją ucieszy - mówię jako były nauczyciel:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem dlaczego, ale skojarzył mi się z Egiptem. Może przez to nakrycie głowy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny anioł ... zdolniacha , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że takiego prezentu napewno nauczyciel się nie spodziewa i będzie miło zaskoczony!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję i sądze że na pewno się nie spodziewa tylko nie wiem czy mile czy niemile nbedzie zaskoczony

    OdpowiedzUsuń
  7. Anioł przepiękny, na pewno sie spodoba, ja bym chyba zwariowała ze szczęścia!
    Oj Ty moja utalentowana Koleżanko, piękne dzieła tworzysz! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu bardzo dziękuję, zawsze podnosisz mnie na duchu

    OdpowiedzUsuń
  9. Anioł piękny , ja bym była zachwycona takim prezentem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj te dzieci...toż 35 cm to olbrzym :) ...na tej białej deseczce wygląda przepięknie. Nie ma mowy, żeby się nie spodobał ! :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.