sobota, 7 czerwca 2014

"Anielica trzyma ręce w kieszeniach" i wygrane candy u sowiagaleria

Witajcie, dziś w końcu można odpocząć,  sobota - początek weekendu, a raczej błogiego nieróbstwa - chciałoby się tak powiedzieć, poleżeć i popachnieć:) ,
a tu nic z tego, niestety pracy dużo a rąk do pracy tylko 2.
wobec tego pochwalę się nowym aniołkiem, wydaje mi się o coraz raźniejszym spojrzeniu i pochwale się tym co dostałam od sowiagaleria - 2 superaśne malutkie żółwiki i kilka przydasi koralikowych, tak myślę, że może uda mi  się coś z nich zrobić (z przydasi). 
A tymczasem znikam do robót okołodomowych, które niestety same się zrobić nie chcą, miłego dnia.
 






12 komentarzy:

  1. Ha ha, jeszcze takiego anioła nie widziałam :-) Świetny jest :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioł super , jak widać też nie garnie się do pomocy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladny aniolek, oczka ma ladne :-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej:) Anielica oczywiście cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Edytko, pomysł z kieszeniami mnie zachwycił! Cudny anioł, przepraszam, cudna, piękna anielica! :)
    Każdy inny, coraz to nowsze szczegóły, a do tego dowcipnie - super!
    Ściskam Cię mocno!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity ten aniołeczek i sam pomysł wydaje mi się fenomenalny a do tego jeszcze kolor jej oczu....... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej ! :) Anielinka jakby troszkę leniwa, ale urodziwa :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne, chyba komunijne? Bardzo pomysłowe i takie niespotykane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczy sa po porstu swietnie pomalowane !!!! Jestem pelna podziwu Twojej pracy , jest zdecydowanie sie czym chwalic . Wyglada cudnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.