poniedziałek, 12 maja 2014

Patyczki do kwiatków

Witajcie, właśnie zasiadłam do komputera, dziś u mnie już drugi dość pracowity dzień, wzięłam się za malowanie ścian, z czerwieni i zieleni przechodzę w "dojrzałe" kolory - jasne beże i ciemne kawowe brązy,  najwyższa pora zmienić coś w życiu,... domu a malowanie wydaje się najprostszym sposobem na dużą widoczną zmianę a jednocześnie nikomu nie przyniesie szkody i nie będzie przeszkadzać oprócz mojej domowniczki córci no i psa. Piesio zaniedbany i  niedogłaskany :) ale jeszcze trochę pracy przede mną i domownicy niestety muszą jeszcze troche poznosić , ale  na efekt końcowy już mi się buzia uśmiecha, w pomalowanych już pomieszczeniach efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania czyli jest super.
To tyle by było smozachwytów :D a teraz patyczki aniołkowe do kwiatów, proste choć pocieszne z malusieńkimi owieczkami wyglądają całkiem fajnie w doniczce.






12 komentarzy:

  1. Sama malujesz ściany??? Ciekawa jestem efektów:)
    Patyczki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sama maluje, :) efekty umieszcze o ile uda mi się zdjęcia zrobić bo nie bardzo umiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytko, ja także przemalowałam całe mieszkanie - miałam dość żółci i pomarańczowego, i każdego pomieszczenia w innym kolorze. Teraz wszystko mam w beżu i uwielbiam ten kolor, pięknie prezentuje się na nim biel i czerń, i wszelkie moje badziewia:) Czekam na Twoje efekty:) A angele jak zwykle - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny pomysł te patyczaki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne, pocieszne ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Edytko, patyczaki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.