czwartek, 29 maja 2014

Malutkie zielone aniołki

Malutkie słodziutkie w czapeczkach z pomponikiem .....
i dalej choinkowo u mnie, nie moge się oprzeć , od niedawna zajęłam się rękodziełem,  żałuję że tak późno ale cieszę się że wogóle, poza tym sprawia mi to wiele radości.
Od niedawna lepię z masy solnej a właściwie od lutego tego roku:)) i do tej pory nie mialam takich ozdób na choince, same fabrykowe ze sklepu, więc jak lepie to cieszę się jak małe dziecko, kilka z tych aniołków zostawię sobie , nie wiem czy nie będę musiała w tym roku choinki jakimiś dodatkowymi gałęziami wzbogacić  :D:D jednak sądzę że dam rade.

Dziś u mnie pada a raczej wczoraj wieczorem zaczęło a dziś jeszcze nie skończyło, jest szaro i smutno i chyba na dziś jakieś zajęcie trzeba będzie znależć, tak myślałam o zrobieniu pizzy :D takiej jak z pizzerni, niestety takie  super ciasto  mi nie wychodzi ale mam sprawdzone na spodzie z białego sera i chyba o to się pokuszę, także miłego dnia Wam życzę, bez zalań i podtopień i w końcu niech słonko wyjrzy:)







15 komentarzy:

  1. Edytko, genialne sa Twoje Anioły, będę to powtarzać za każdym razem!!!. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne anielaski :). Aż mi się zachciało potworzyć na święta ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na efekty twórczości świątecznej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne , dzięki Tobie nie czuję się głupio robiąc w maju jaja wielkanocne :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołki są śliczne, będą super wyglądać na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No Edytka, o tych dodatkowych gałązkach koniecznie trzeba pomyśleć :))) Miło będzie popatrzeć na uroczą gromadkę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram, najpiękniejsza jest choinka ubrana we własne rękodzieło! Jak to dobrze, że zaczęłaś tworzyć:)
    A te aniołeczki będą ślicznie zdobiły drzewko, nie mogę się doczekać zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne jak na początki :) Wzorowałaś się na Oliwii Art Deko? :D Bo takie podobne te czapeczki i też mają gwiazdki

    OdpowiedzUsuń
  9. na sztuka niepoważna u niej widziałam podobne, a przynajmniej tak mi sie wydaje

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.