poniedziałek, 26 maja 2014

Małe wiszące czerwone aniołki i wymianka z Agatą z Kącika Małej Sowy

Witajcie, dziś chciałam Wam pokazać słodkie małe dziewczynki w czerwonych sukieneczkach, z listkami na sukienkach, starałam się narysować im ładne oczy a przynajmniej ładniejsze niż dotychczas, sądzę że po troszce mi się udało, chociaż sądzę że jeszcze dużo pracy przede mną.






poza tym chciałam się pochwalić wymianką z Agatą z Kącika Małej Sowy 
jest to bardzo miła, bardzo pracowita osóbka,
jej prace są bardzo starannie wykonane, zajrzyjcie do niej, sami się przekonacie.
Jest bardzo kreatywna , tworzy z pasją i to widać. A oto cuda które od niej dostałam, możecie mi zazdrościć : 



a to wysłałam, ma nadzieję że się podobało tak bardzo  jak mi moje cudeńka
 
dziękuję Agatko sprawiłaś mi prawdziwą przyjemność

11 komentarzy:

  1. Uff! Ale mi ulżyło, że doszły, bo już się szykowałam na zbombardowanie poczty!
    Cieszę się, że Ci się spodobały, a Twoje cudeńka są po prostu przecudne, tak się ucieszyła, nikt mi jeszcze nie sprawił takiej niespodzianki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow! Nie wymianka, ale WYMIANA! Same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, bardzo fajna wymianka :-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany, sporo tych cudowności, bardzo udana wymianka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anioły cudne! Oczy..."zwierciadło duszy"...Twe Anioły mają duszę!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczęta wyszły bardzo ładnie a wymiana super :) tyle cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołeczki cudne, a wymianka wystarczy popatrzeć :) po prostu świetna :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Edytko, ja naprawdę się zastanawiam, kiedy Ty to wszystko jesteś w stanie zrobić. Aniołki sa tak pięknej urody, że brak mi słow!
    Czasem nie wiem, który ładniejszy, bo cuda tworzysz nieziemskie - anielskie. Buziaki. Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna wymianka :-) Wszystkie prace starannie wykonane, jestem pod mega wrażeniem! Zwłaszcza aniołków, bo sama nie mam doświadczenia w tym temacie :-) A motyw sów to mój ulubiony :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.