sobota, 10 maja 2014

małe czerwone aniołki oraz pierwsze wyróżnienie od Luny

Witajcie, dziś chciałam Wam pokazać małe czerwone aniołki, są słodziutkie i nic więcej nie mogę o nich powiedzieć, poza tym że robiąc je, myślałam o choince, ale jak je skończyłam okazało się,że są zbyt wiosenne, 
Poza tym chciałam się pochwalić pierwszym wyróżnieniem jakie dostałam od Marty z bloga Luna
wyróżnienie tu
bardzo Ci dziękuję,
wtedy nie miałam pojęcia że oprócz podziękowania powinnam coś zrobić dalej , nie wstydzę się do tego przyznać, ale byłam całkowicie "zielona" jeżeli chodzi o wyróżnienia, z resztą jeżeli chodzi o prowadzenie bloga dopiero od niedawna zaczęłam sobie radzić, początki były ciężkie , nie wiedziałam jak się cokolwiek ustawia i jak można coś dodać:D teraz jest dużo lepiej, chociaż sądzę, że bardzo dużo rzeczy jeszcze nie wiem, ale sądzę że się nauczę,



10 komentarzy:

  1. Anieliczki są śliczne. Bardzo optymistyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Milusie maluchy ...na choinkę jak najbardziej :) Trochę wiosny w zimie - jestem za :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się półeczka z takimi anielicami! Cudne! Pogodnej niedzieli Kochana! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha jak czytam o Twoich zmaganiach z początkiem blogu to sobie myślę, boże dobrze ze mnie nikt nie oglądał jak ja sie do tego przybierałam:):) html, szblon co to wogóle jest ??!!! :) ale teraz tez juz lepiej chociaż nad nie mogę zalinkować banerka np, z candy na szpalcie bocznej?? :)
    a aniołki sliczne i na choince tez chetnie bym je widziała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Edytko, zwariowałam na punkcie aniołów. są po prostu śliczne. Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Na choince wyglądałyby cudnie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.