piątek, 30 maja 2014

czerwona

Witajcie,
świat dziś troszkę optymistyczniej nastraja,  za oknem, przejaśniło się i nawet słońce nieśmiało usiłuje zza chmur wyglądać, 
nie pada, jest chłodno ale nie ma co narzekać, jest piątek a to też nastraja do weselszego myślenia.
U mnie ten tydzień pracy i tak był krótszy o urlop, który sobie wzięłam, musiałam odpocząć od wszystkiego, za dużo było stresów, za dużo złych wydarzeń, potrzebowałam odskoczni , nie do końca udało mi się zresetować , ale jednak jest troszkę lepiej,
siedząc w domu przemyślałam kilka spraw, powzięłam kilka decyzji, mam nadzieję, że uda mi się parę rzeczy w sobie i swoim życiu zmienić:)
a teraz już całkiem z uśmiechem, nie do końca z zadowoleniem, musze jeszcze dużo "soli zjeść", ale mam nadzieję, że w końcu się nauczę bielić moje solniaki.
Kiedy znów do nich siadam i ogarnia mnie zadowolenie przypominam sobie te pierwsze kiedy duma mnie rozpierała i sądziłam, że juz lepiej być nie może, a po kolejnym razie okazywało się, że jednak da się:D.
Zadowolona nie do końca ale jednak przedstawiam Wam po przydługim monologu czerwoną anielinkę, która zawisłą w pokoju małej damy, mam nadzieję że się jej będzie podobać.




18 komentarzy:

  1. Bardzo interesująca anieliczka.
    Trzymam kciuki za życiowe zmiany:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sypiam, sypiam , ale ile bym nie spala to ciągle mało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł z ta broszką! co do stresu to ja w tym tygodniu też wysiadam....

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny aniołek, bo już troszke inny m.in poprzez tą broszkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno będzie się podobać, zwłaszcza ta rewelacyjna broszka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna anielinka :-)
    Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Edytko, każdy, kto będzie miał tak piękną anielicę będzie musiał być szczęśliwy, bo dziewczyna z niej piękna i w pięknych kolorach!. Kochana, cudna jak zwykle!!! Buziaczki. Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Edytko życzę Tobie wypoczynku i ciepłego uśmiechu :)
    Wszystko co ma byc dobrze ułoży się :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodoba się Edytko i będzie cieszyć ! :))) Życzę pełnego resetu i niech już tylko dobrze będzie ! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten aniołek jest taki klimatyczny.. Zdecydowanie ma w sobie to coś. Wiadomo, że im więcej będziesz lepiła, tym będą ładniejsze, ale Twoje prace już teraz są fajne :) Głowa do góry i do przodu!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna anielinka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.