sobota, 17 maja 2014

Brązowe serca z ornamentem z kwiatów

Witajcie
dziś w końcu zakończyłam malowanie całego domu, jestem padnięta chociaż bardzo zadowolona z efektów, jest tak czyściutko i przytulnie, jednak stwierdzam, że wybór  beżu i brązu to wspaniałe połączenie, nawet zawsze sceptyczna i negująca wszystko nastolatka mieszkająca pod moim dachem stwierdziła- mamo jak tu ładnie:) więc chyba coś w tym musi być.
 Na dworze dalej padało, jednak słońce przebijało się przez chmury, aż w końcu doszło do głosu i zaświeciło na dłużej, zrobiło się cieplej i można było pootwierać okna.
Słońca i powiewu ciepła brakowało mi najbardziej i nawet padający deszcz nie był w stanie zepsuć mi dzisiejszego nastroju zadowolenia,
Tymczasem pokażę Wam serca z motywem kwiatowym,  można je przewiązać wstążką i przyczepić do doniczek na kwiaty lub powiesić gdzieś na ścianie.
Dziękuję, że tu do mnie zaglądacie i zostawiacie tyle ciepłych słów, miłej, słonecznej  i ciepłej niedzieli wszystkim życzę.



6 komentarzy:

  1. Śliczne , wyglądają jak czekoladowe serducha :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł by zawieszać te serduszka na doniczki jako ozdoba świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie wyglądają , kojarzą mi się z czekoladową polewą na piernikach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fany pomysł z wykorzystaniem serduszek, bardzo ładnie by się prezentowały :)
    Namachałaś się, podziwiam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Edytko, cudne i mogą mieć tyle zastosowań! Super, bardzo mi się podoba kolor i kwiatuszki, cudeńka!!! Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne serduszka i na różne sposoby można je zaaranżować w domu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.