środa, 7 maja 2014

Brązowe i granatowe serca stylizowane na stare oraz wyróżnienie

Witajcie, dziś krótko, 
serca stylizowane na stare , dwie wersje:
wersja brązowa ze złotym i granatowa bielona z otarciami złotymi , mam nadzieję że przypadną Wam do gustu,






Ponadto dostałam wyróżnienie od od Iwony z bloga Cztery Pory Roku I Ja 
 Pytania :
1. Czytam lub nie, bo...?
czytam czytam całymi garściami, uwielbiam czytac
2. Czy Polska to kraj dla Ciebie?
nie wiem cały czas się zastanawiam
3. Rodziny lubię, małe czy duże?
lubię swoją rodzinę, jest nas dwie ja i moja córcia
4. Przyjaciel to ktoś .......(dokończ)?
kto zawsze pomoże, pocieszy
5.Czy nadstawiasz drugi policzek?
raczej nie
6. Relaksuje się przy....?
książce ,lepieniu z masy solnej i muzyce
7. Marzę o...?
lepszym jutrze
8. Tęsknię za...?
bliskością
9. Płaczę, gdy...?
jest mi źle 
10. Wzdycham do... :)
chyba żadko zdarza mi się wzdychać:)

Bardzo dziękuję za wyróżnienie, jest mi bardzo miło,
swoje nominacje ogłosze niedługo 
pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. Serducha czaderskie :)))) i gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O przypadły i to jak, a najbardziej granatowe z takimi delikatnymi otarciami...za mną chodzi takie z różami :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę coś takiego... są niezwykłe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serduszka! Zastanawiam się czym zrobiłaś te piękne ozdoby na nich, masz takie foremki? Bardzo fajnie to wygląda :).

    OdpowiedzUsuń
  5. foremki do wzorków,
    bardzo Wam dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędnie wyglądają stylizowane na stare, mistrzostwo świata!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Serca piękne:)
    Dziękuję za odp. na pytania dzieki temu mogłam Cie lepiej poznać tym bardziej ze mamy sporo wspólnego :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne serduszka. Wyglądają na bardzo stare i wartościowe. Aż się wierzyć nie chce, że to masa solna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję Wam za każde słowo , jest mi naprawde bardzo miło, zaintrygowałaś mnie Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, jak dla mnie, to wykorzystałabym je jako oryginalne brochy:))pozdrawiam i dziekuję, że do mnie zaglądasz i tak miło piszesz:))

    OdpowiedzUsuń
  11. nie dziękuj, bo zasłużenie pisze to co pisze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Edytko gratuluję wyróżnień :)
    Serduszka wyszły niesamowicie :)
    Bardzo oryginalnie zmieniłaś koloryt swoich prac , teraz to nawet pomyślałam , że mogłabyś anielicom gotyckie szaty podarowac z takimi kolorami :D
    Cudo

    OdpowiedzUsuń
  13. Serca wyglądają jak by były z metalu. Są niezwykłe. Ja bym im przykleiła uchwyt i potraktowała jak zawieszkę.Dziekuję za odwiedziny na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.