piątek, 2 maja 2014

Biała anielica idealna na komunię

Dziś u mnie pogoda była w kratkę, rano obudziło mnie piękne słońce, po południu się zachmurzyło, wyglądało tak jakby miała wrócić jesień.
Na szczęście pogoda się pomyliła i do normy słonecznej wróciła:)
Udało mi się skosić trawę pod  domem i w międzyczasie upiekłam trochę solniaków, które pokażę niedługo, a teraz chciałam pokazać anielicę, białą, z czterolistną koniczyną na szczęście, może być prezentem dla dziewczynki na komunię lub po prostu ozdobić ścianę:)

6 komentarzy:

  1. Jak jej ładnie w tej bieli, ja bym ją Edytka też widziała w roli pięknej, solnej panny młodej :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. :) masz racje , po przeczytaniu i ja o niej takpomyślałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miły ten aniołek;)))taki niewinny;))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.