sobota, 12 kwietnia 2014

Wyniki candy

Witajcie, dziś obiecane losowanie, jednak na początku chciałam podziękować Wszystkim biorącym udział w zabawie i żeby nie przedłużać przejdę od razu do losowania;
karteczki pocięte

poskładane i wrzucone do maszyny losującej, zamieszane

 ramie maszyny losującej zostało uruchomione, opuszczone i zacągnięty został 1 los
 na losie napis brzmiał tak:
 gratuluje Zwyciężczyni, jest mi  przeogromnie miło,
proszę o przesłanie danych do wysyłki, 


a teraz ponieważ już po punkcie kulminacyjnym programu przedstawiam moje pierwsze aniołki stojące, które nie rozpadły się zanim zostały wyjęte z piekarnika, wyglądają jak skrzaty, więc może powinnam tak też zatytułować post, ale cały czas się łudzę, że kolejne będą ładniejsze:))) w końcu po kilku próbach,  tym nie opadły głowy i nie odpadły skrzydła:)




10 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję:-) Zwyciężczyni z pewnością sie ucieszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :)
    Śliczne maluchy, bardzo wiosenne i skrzydełka tak je olulają :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała poprawka Edytko, chciałam napisać otulają, a wyszło śmiesznie olulają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow!!!! nie wierzę po prostu, że udało mi się coś wygrać :)))))
    Ogromnie się cieszę, aż mi się krzyczeć chce z radości :)
    HURAAAAAAAA
    Dziękuję Edytko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje Edytko :)
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne aniołki, takie zgrabniutkie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszły dobrze. Pomysł na włosy z wełny całkiem udany. Na zdjęciu nie widać, że są z rodziny skrzatów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są budujące, bedę próbować dalej :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.