niedziela, 27 kwietnia 2014

Duża brązowa anielica

Witajcie, 
najpierw chciałam podziękować za wszystkie ciepłe sowa zachęty i oczywiście pochwały, za te drobne i za te nad wyrost ,bardzo dziękuję, że jesteście i zaglądacie, zachęcając do dalszej pracy.
A teraz chciałam się pochwalić nowym aniołkiem a raczej sporą 20cm centymetrową anielicą, nie wiem czy anioły trzymają ręce w kieszeniach , ale mój tak, sądze że w dzisiejszych czasach raczej  na pewno anioły i noszą spodnie i ręce w kieszeniach, w końcu muszą się opiekować dzisiejszym społeczeństwem:))





4 komentarze:

  1. Fajna, taka "wyluzowana" ;). Podobają mi się rękawki, ładne kwiatuszki :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Anielica jak najbardziej dostosowana do dzisiejszego społeczeństwa. Urzeka wyglądem !!! Moje serducho skradła :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana praca :) śliczne włoski i taka pogodna buzia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybyś wiedziała gdzie moje trzymają ręce...:) Zachwycają mnie włosy i w ogóle cała reszta bardzo udana i nieprzesłodzona.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.