poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Brązowe anielice

Witajcie w ten słoneczny ciepły lany poniedziałek
w oczekiwaniu na wizytę rodziny i na pyszny obiad w przemiłej atmosferze postanowiłam pokazać
anielice, z których jestem nawet zadowolona, 
Są w ciepłym ciemnym kolorze brązu, takim jak lubię, sukieneczki mają ozdobione koronkową tasiemką, mam nadzieję że i Wam przypadną do gustu,
a tymczasem zmykam i jeszcze raz wszystkiego najlepszego oraz baaardzo mokrego dyngusa , ale nie pogodowego tylko uczynionego ludzką ręką:)








9 komentarzy:

  1. Sliczna ta Twoja anielica,pozdrawiam w lany poniedzialek

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia jak żeś stworzyła tego aniołka, ale wygląda świetnie, dopracowany w szczegółach:) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze są Edytka, w brązie bardzo im do twarzy :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne, a ten ze slonecznikami podoba mi sie najbardziej :-) .

    OdpowiedzUsuń
  5. można by powiedzieć czekoladowe anielice a co za tym idzie bardzo słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim fantastyczne zdjęcia - duże, wyraźne i wiele ujęć; uwielbiam takie oglądać, bo wtedy widzę wyraźnie, co autor miał na myśli:)
    Brązowe kolory i świetny wzór = super efekt!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.