wtorek, 18 marca 2014

KURS MALOWANIA PISANEK Z OWIECZKĄ

Witajcie,
dziś obiecany kursik malowania 

potrzebne rzeczy; 
  1. cienkie pędzelki rozmiar 00 oraz 01
  2. czarna i biała farba akrylowa
  3. kubeczek z wodą do czyszczenia pędzli
  4. plastikowa podkładka do wyciskania farb, u mnie z bombonierki, wcześniej służyła mi do tego okładka z płyty CD
  5. papierowy ręcznik do wycierania pędzli

       Upieczone pisanki z owieczką ułożyłam na gazecie, żeby nie zakruszyć i nie pochlapać stołu
 

wycisnęłam czarną oraz białą farbę na plastikową podkładkę

pędzelkiem nr 01 w miejscach gdzie mają być oczka maluję białe kropki




tym samym pędzelkiem po opłukaniu i wysuszeniu maluję na dole białych kropek czarne punkty




pędzelkiem nr 00 delikatnie namoczonym w białej farbie robię maluteńkie kropeczki na oczach




następnie tym samym pędzelkiem maluję kreseczkę  - brew, po czym dodaję kilka rzęs




a tak prezentują się gotowe wymalowane owieczki



niektóre z owieczek otrzymały rumieńce, zrobione z bardzo rozrzedzonej czerwonej farby, w której namoczyłam płatek kosmetyczny i delikatnie przetarłam policzki




mam nadzieję, że kursik okazał się pomocny, zapraszam do lepienia i  malowania :) powodzenia

6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.